ҒӘЖ жарты жылдық есесбі
школа-лицей №3нде 2019-2020 оқу жылының 1-ші жартыжылдығында барлығы 146 педагог мұғалім жұмыс жасады. Олардың ішінде
- Жас мамандар -31;
- Жоғары білімдісі – 143;
- Арнаулы – орта білімді – 3;
- 1-4 сынып мұғалімдері – 41;
- 5-11 сынып мұғалімдері – 42;
- Мектепте даярлық сынып педагогтері – 7;
Мектеп мұғалімдердің орта жасы – 35 жас. Педагогикалық білімі жоқ мұғалім жоқ.
Оқу жылы | Барлық мұғалім саны | Жоғары білімді | Арнаулы орта білімді | Аяқталмаған жоғары білім |
2018-2019 | 126 | 123 | 3 | жоқ |
2019-2020 1-ші жартыжылдық | 146 | 143 | 3 | жоқ |
Динамика | +20 | +20 | - | - |
Преподавателидің сапалық құрамы
Оқу жылдары | Мұға лім саны | Педагог-мастер | Педагог-зерттеуші | Жоғары санатты | Педагог-сарапшы | Бірінші санатты | Педагог-модера тор | Екінші санатты | Санаты жоқ | Сапалық құрамы |
2018-2019 | 126 | 1 | 6 | 23 | 4 | 23 | 5 | 19 | 45 | 46% |
2019-2020 1-ші жартыжылдық | 146 | 2 | 17 | 19 | 16 | 21 | 7 | 14 | 50 | 51,3% |
Динамика | +20 | +1 | +11 | -4 | +12 | -2 | +2 | -5 | +5 | 5,3% |
Преподавателидің біліктілігін көтеру деңгейі
Педагог қызметкерлер 5 жылда 1 рет кәсіби біліктілігін көтеріп тұруы қажет.
№ | Кафедра атауы | Мұғалім саны | Біліктілік курсынан өткен мұғалімдер саны | Біліктілік курсынан өтпеген мұғалімдер саны | |
2018-2019 оқу жылы | 2019-2020 оқу жылының 1 жартыжыл дығы | ||||
1 | Қазақ тілі мен әдебиеті | 12 | 7 | 5 | - |
2 | Орыс тілі мен әдебиеті | 13 | 8 | - | 5 |
3 | Ағылшын тілі | 16 | 9 | - | 7 |
4 | Тарих | 6 | 1 | 3 | 3 |
5 | Математика, информатика | 17 | 10 | 7 | - |
6 | Жаратылыстану | 15 | 3 | 4 | 8 |
7 | Өнертану | 7 | - | - | 7 |
8 | Өзін-өзі тану | 34 | 3 | - | - |
9 | Дене шынықтыру, АӘТД | 13 | - | - | - |
10 | Мектепалды даярлық сынып | 7 | 3 | 2 | 2 |
11 | Бастауыш сыныптар (1-4) | 19 | - | 6 | 13 |
12 | Бастауыш сыныптар (2-3) | 22 | 4 | 4 | 14 |
Педагогтардың жетістіктері
№ | Байқау деңгейлері | 2018-2019 оқу жылы | 2019-2020 оқу жылының 1-ші жартыжылдығы | Динамика | ||
Мұғалім саны | Жүлделі орын | Мұғалім саны | Жүлделі орын | |||
1 | Қалалық байқаулар мен қашықтық олимпиадалар | 8 | 9 | 1 | 1 | -8 |
2 | Облыстық байқаулар мен қашықтық олимпиадалар | 3 | 4 | 8 | 8 | +4 |
3 | Республикалық байқаулар мен қашықтық олимпиадалар | 53 | 80 | 33 | 33 | -47 |
4 | Халықаралықбайқаулар мен қашықтық олимпиадалар | - | - | 2 | 2 | +2 |
Барлығы | 64 | 93 | 44 | 44 |
№3 мектеп-лицей педагогтарының 2019-2020 оқу жылының 1-ші жартыжылдығында БАҚ беттерінде жарияланған материалдар
№ | Кафедра атауы | Мұғалім саны | БАҚ-да жарияланған мақала саны | |
Мұғалім саны | Мақала саны | |||
1 | Қазақ тілі мен әдебиеті | 12 | 2 | 2 |
2 | Орыс тілі мен әдебиеті | 13 | 3 | 8 |
3 | Ағылшын тілі | 16 | 13 | 13 |
4 | Тарих | 6 | 2 | 1 |
5 | Матаематика | 17 | 2 | 2 |
6 | Жаратылыстану | 15 | 1 | 2 |
7 | Өнертану | 7 | 2 | 2 |
8 | Өзін-өзі тану | 34 | 1 | 1 |
9 | Дене шынықтыру, АӘТД | 13 | - | - |
10 | Мектепалды даярлық сынып | 7 | - | 6 |
11 | Бастауыш сыныптар (1-4) | 19 | - | - |
12 | Бастауыш сыныптар (2-3) | 22 | 3 | 3 |
Салыстырмалы кесте
№ | БАҚ деңгейі | 2018-2019 оқу жылы | 2019-2020 оқу жылының 1-ші жартыжылдығы | ||
Мұғалім саны | Мақала саны | Мұғалім саны | Мақала саны | ||
1 | Қалалық | 1 | 1 | - | - |
2 | Облыстық | 3 | 3 | 3 | 3 |
3 | Республикалық | 53 | 59 | 40 | 41 |
4 | Халықаралық | 5 | 5 | - | - |
Барлығы | 62 | 68 | 42 | 44 |
Ынтымақтастық келісімшарты
№ | Іс – шара атауы | Мекеме | Жарамдығы |
1 | Меморандум 02.09.2019 жыл | Республикалық «Тілтаным» ғылыми-әдістемелік орталығы | Шексіз мерзімге |
Осы бірлескен жұмыстың арқасында біраз жұмыстар атқарылды:
№ | Дидактикалық материалдың атауы | ДМ формасы | авторлары | саны |
1 | «Ой-көкпар» интеллектуалдық ттапсырмалар жинағы | Оқу-әдістемелік көмекші құрал | Турекулова А.И. Кульманова Р.С. | 1 |
2 | Оқушының грамматикалық сауаттылығын дамытуға арналған тапсырмалар жинағы | Оқу-әдістемелік көмекші құрал | Естаева С.Т. Аширбаева Г.А. Қуанышбекова А. | 1 |
3 | Сөз асылы | Авторлық бағдарлама | Оспанова М.А. | 1 |
4-5 |
| Авторлық бағдарлама | Қабланова Г.Д. | 2 |
6 | Қазақ тілі сабағында мәтін бойынша оқу сауаттылығын дамыту | Авторлық бағдарлама | Макенова Г.К. Баккараева Н.Б. | 1 |
«Lesson Study» зерттеу сабақтары жүргізу сапасы. Назарбаев зияткерлік мектептерінің іс-тәжірибесін енгізу мақсатында «Назарбаев зияткерлік мектебі» ДБҰҰ филиалының Педагогикалық шеберлік орталығының тренері Ш.Қ. Альтаеваның жетекшілігімен «Lesson Study» зерттеу сабақтары жүргізілуде. Зерттеу сыныптары болып білім сапасы төмен 6 «Е»,7 «Ж» сыныптары алынды. Бұйрық шығарылды, жоспар құрылды, 1 жартыжылдықта 7 «Ж» сыныпта сабақ өткізу жоспары орындалды, қазіргі таңда бұл фокус-топ құжаттандырумен айналысып жатыр. Аталған фокус-топ жаман жұмыс жасаған жоқ. Бұл орайда фокус-топтың модераторы Математика пәнінің мұғалімі З.О.Турткулбаеваның жауапкершілігі мен ұйымдастыру қабілеттерінің жоғарылығының арқасында жұмыс жүзеге асты. Бірақ сабақтар өз деңгейінде өткізіліп, зерттелмегендіктен осы фокус-топ 2 жартыжылдықта қайтадан зерттеу сабақтарын өткізеді деп шешілді.Ал 6 «Е» фокус-тобы төмен дәрежеде жұмыс жасады. Фокус-топтың модераторы А.Ж.Рысқұлбеков жұмысты ұйымдастыра алмады. Сол себептен 2-ші жартыжылдықта бұл топтың жоспары қайтадан қарастырылып, қайтадан бекітіледі.
Мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін дамытуда жобалық іс-әрекеттерді ұйымдастыру жоспарланды.
- «Лучший педагог» жобасы жүзеге асырылуда;
- «Лучший жас маман» - енді қолға алынды;
- «Лучший кафедра» - жүзеге асырылуда;
- «Лучший ашық сабақ» - жүзеге асырылуда;
- «Лучший кабинет» - осы қаңтар айында басталады.
2019-2020 оқу жылында озат тәжірибе тарату мақсатында келесі іс-шаралар жоспарланды:
- Математика-физика пәндерін оқытуда заманауи педагогикалық технологияларды тиімді қолдану – қалалық практикалық семинар.
- Қоғамдық-гуманитарлық бағыттағы пәндерді оқытуда жобалаушылық-зерттеушілік жұмыстарды ұйымдастыру жолдары – қалалық практикалық семинар.
- Бастауыш сынып сабақтарындағы ақпараттық-коммуникациялық технологияны қолданудың тиімді жолдары – қалалық практикалық семинар.
- Физика-математика пәндерін оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері – облыстық ғылыми-практикалық семинар.
№ | Тақырыбы | Озат тәжірибе тарату формасы | Өткізілу мерзімі |
1 | · Математика-физика пәндерін оқытуда заманауи педагогикалық технологияларды тиімді қолдану | қалалық практикалық семинар | 2019 жылдың желтоқсаны + |
2 |
| қалалық практикалық семинар | 2019 жылдың қаңтары |
3 |
| қалалық практикалық семинар | 2019 жылдың наурызы |
4 |
| облыстық ғылыми-практикалық семинар | 2019 жылдың наурызы |
Дарынды оқушылармен жұмыс деңгейі.
Былтырғы оқу жылынан бастап, мектепішілік кіші олимпиада өткізу дәстүрге айналды. Кіші олимпиаданың өткізілу мақсаты: дарынды оқушыларды анықтау және қалалық пән олимпиадасына және тағы басқа деңгейлердегі байқау,жарыстарға қатыстыру, дарынды балалармен қосымша дайындық жұмыстарын жасау, олардың дамуына жағдай жасау.
Мектепішілік кіші олимпиада өткізу сапасы
№ | Пән олимпиадасының атауы | Әділ-қазылар төрағалары | Қатысқан оқушылар саны |
1 | Қазақ тілі мен әдебиеті | Турлибекова К.А. | 59 |
2 | Орыс тілі мен әдебиеті | Ускембаева К.М. | 52 |
3 | Ағылшын тілі | Пернебаева А.К. | 68 |
4 | Тарих | Алиев С.К. | 54 |
5 | Математика | Медетбекова Г.А. | 48 |
6 | Информатика | Бекшеев Н.С. | 20 |
7 | Физика | Жумушева А.К. | 14 |
8 | Химия | Тулепбергенова У.Е. | 15 |
9 | Биология, жаратылыстану | Рыскұлбеков А.Ж. | 15 |
10 | География | Дәулет Б.Д. | 17 |
Мектепішілік кіші олимпиада өткізу сапасының кемшіліктері:
- Дарынды балаларды белгілі критерийлер бойынша анықталмайды, яғни іріктеу кездейсоқ жасалынады;
- Дарынды оқушылармен қосымша жұмыстар жүйелі түрде жүргізілмейді;
- Оқушынының бірнеше пәннен қатыстырылуы;
- Кіші олимпиаданың материалдарын кафедра отырысында қарастырып, талқылап, уақытында ҒӘО-қа өткізбейді:
- Кіші олипиада жеңімпаздарын одан әрі қалалық пән олимпиадасына мұғалімдер дайындамайды.
Сонымен қатар, халықаралық деңгейдегі олимпиадалар мен байқауларда – 1 орын, республикалық деңгейдегі олимпиадалар мен байқауларда – 64 орын, «Дарын» РҒПО олимпиадалары мен байқауларда – орын жоқ, облыстық деңгейдегі олимпиадалар мен байқауларда – 16 орын, аудандық, қалалық деңгейдегі олимпиадалар мен байқауларда – 7 орын, мектепішілік олимпиадалар мен байқауларда – 17, барлығы – 105жүлделі орын иеленді.
2019-2020 оқу жылының 1-ші жартыжылдығында оқушылардың жетістіктері
№ | ДЕҢГЕЙЛЕР | САНЫ |
1 | Халықаралық деңгейдегі олимпиадалар мен байқауларда | 1 орын |
2 | Республикалық деңгейдегі олимпиадалар мен байқауларда | 21 орын |
3 | «Дарын» РҒПО олимпиадалары мен байқауларда | 43 орын |
4 | облыстық деңгейдегі олимпиадалар мен байқауларда | 16 орын |
5 | аудандық/ қалалық деңгейдегі олимпиадалар мен байқауларда | 7 орын |
6 | мектепішілік олимпиадалар мен байқауларда | 17 орын |
Барлығы | 105 |
Оқушылардың пәндік олимпиадада жетістігі.
2019-2020 оқу жылының пәндік олимпиадаларда оқушылар қалалық деңгейде 5 орын, облыстық деңгейде 1 орын иеленді.
№ | Пән олимпиадасы | Жүлде лі орын | Оқушының аты-жөні | Сыныбы | Дайындаған мұғалім саны | Кафедра атауы |
1 | Қазақ тілі мен әдебиеті | 3 орын | Нысантай Балнұр | 10 | Кадирбекова Г.М. | Қазақ тілі мен әдебиеті |
2 | Орыс тілі мен әдебиеті | 3 орын | Айдархан Ақнұр | 9 | Ускембаева К.М. | Орыс тілі мен әдебиеті |
3 | Тарих | 3 орын | Серікова Асыл | 11 | Алиев С.К. | Тарих |
4 | Физика | 3 орын | Кален Мерей | 9 | Баяндыбаева А.Б. | Жаратылыс тану |
5 | География | 2 орын | Байдосова Мереке | 11 | Дәулет Б.Д. | Жаратылыс тану |
Пәндік олимпиадалар
№ | Пәнатауы | Қалалық | Облыстық | Республикалық | |||
2018-2019 | 2019-2020 | 2018-2019 | 2019-2020 | 2018-2019 | 2019-2020 | ||
1 | Математика | 3-ші орын | |||||
2 | Химия | 3-ші орын | |||||
3 | Тарих | 1-ші орын | 3 орын | 3-ші орын | |||
4 | Қазақ тілі мен әдебиеті | 3 орын | |||||
5 | Орыс тілі мен әдебиеті | 3 орын | |||||
6 | Физика | 3 орын | |||||
7 | География | 2 орын | 3 орын |
Қалалық ғылыми жоба байқауы
№ | Пәні | Жүлде лі орын | Оқушының аты-жөні | Сыныбы | Дайындаған мұғалімнің аты-жөні | Кафедра атауы |
1 | Қолданбалы математика | 3 орын | Әбенова Бұлбұл | 11 «Ә» | Турткулбаева З.О. | Математика-информатика |
2 | Математика | 3 орын | Сарсенова Динара | 11 «А» | Медетбекова Г.А. | Математика-информатика |
3 | Информатика | 3 орын | Әлімқұлов Әділжан | 9 «А» | Бекшеев Н.С. | Математика-информатика |
4 | Этномәдениет тану | 3 орын | Жолшыбекова Ақниет | 9 «А» | Ботбаева М.Т. | Өнертану |
5 | Физика | Алғыс хат | Серікова Асыл | 11 «Ә» | Жумушева А.К. | Жаратылыс тану |
6 | Тарих | Алғыс хат | Құлназар Айгерім | 10 «А» | Алиев С.К. | Тарих |
7 | Ағылшын тілі | Алғыс хат | Қайрат Ақнұр | 9 «В» | Пернебаева А.К. | Ағылшын тілі |
8 | Құқық негіздері | Алғыс хат | Мырзақұл Нұрзат | 10 «Ә» | Андасбаев С.М. | Тарих |
9 | Қазақ тілі мен әдебиеті | Алғыс хат | Тұраров Бексұлтан | 9 «Ә» | Макенова Г.К. | Қазақ тілі мен әдебиеті |
Облыстық ғылыми жоба байқауы
№ | Пәні | Жүлде - лі орын | Оқушы ның аты-жөні | Сыны бы | Дайындаған мұғалімнің аты-жөні | Кафедра атауы |
1 | Қолданбалы математика | 1 орын | Әбенова Бұлбұл | 11 «Ә» | Турткулбаева З.О. | Математика-информатика |
2 | Информатика | 3 орын | Әлімқұлов Әділжан | 9 «А» | Бекшеев Н.С. | Математика-информатика |
3 | Этномәдениет тану | 3 орын | Жолшыбекова Ақниет | 9 «А» | Ботбаева М.Т. | Өнертану |
№ | Пәні | Жүлде лі орын | Оқушы ның аты-жөні | Тестілеу нәтижесі | Дайындаған мұғалімнің аты-жөні | Кафедра атауы |
1 | Қолданбалы математика | 1 орын | Әбенова Бұлбұл | 66 балл | Турткулбаева З.О. | Математика-информатика |
2 | Информатика | 3 орын | Әлімқұлов Әділжан | 46 балл | Бекшеев Н.С. | Математика-информатика |