ҒӘЖ жарты жылдық есесбі » Тараз қаласы әкімдігінің білім бөлімінің №3 мектеп - лицейі
"Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы Тараз қаласының білім бөлімінің
"№3 мектеп-лицейі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(7262) 54-50-30
Есепші бөлімі:
+7(7262) 54-50-30
Нашар көрушілер
нұсқасы
03
январь
2020

ҒӘЖ жарты жылдық есесбі

№3 мектеп-лицейінде 2019-2020 оқу жылының 1-ші жартыжылдығында  барлығы 146 педагог мұғалім жұмыс жасады. Олардың ішінде

  • Жас мамандар -31;
  • Жоғары білімдісі – 143;
  • Арнаулы – орта білімді – 3;
  • 1-4 сынып мұғалімдері – 41;
  • 5-11 сынып мұғалімдері – 42;
  • Мектепте даярлық сынып педагогтері – 7;

  Мектеп мұғалімдердің орта жасы – 35 жас. Педагогикалық білімі жоқ мұғалім жоқ. 


Оқу жылы

Барлық мұғалім саны

Жоғары білімді

Арнаулы орта 

білімді

Аяқталмаған жоғары білім

2018-2019

126

123

3

жоқ

2019-2020 1-ші жартыжылдық 

146

143

3

жоқ

Динамика     

+20

+20

-

-



 



 



Мұғалімдердің   сапалық құрамы

Оқу жылдары

Мұға

лім саны

Педагог-мастер

Педагог-зерттеуші

Жоғары санатты

Педагог-сарапшы

Бірінші

санатты

Педагог-модера

тор

Екінші  санатты

Санаты жоқ

Сапалық құрамы

2018-2019

126

1

6

23

4

23

5

19

45

46%

2019-2020 1-ші жартыжылдық

146

2

17

19

16

21

7

14

50

51,3%

Динамика

+20

+1

+11

-4

+12

-2

+2

-5

+5

5,3%


 

 

 

Мұғалімдердің біліктілігін көтеру деңгейі

Педагог қызметкерлер 5 жылда  1 рет кәсіби біліктілігін көтеріп тұруы қажет.

Кафедра атауы

Мұғалім саны


Біліктілік курсынан өткен мұғалімдер саны

Біліктілік курсынан өтпеген мұғалімдер саны


2018-2019 оқу жылы

2019-2020 оқу жылының 1 жартыжыл

дығы

1

Қазақ тілі мен әдебиеті

12

7

5

-

2

Орыс тілі мен әдебиеті

13

8

-

5

3

Ағылшын тілі 

16

9

-

7

4

Тарих

6

1

3

3

5

Математика, информатика

17

10

7

-

6

Жаратылыстану

15

3

4

8

7

Өнертану

7

-

-

7

8

Өзін-өзі тану

34

3

-

-

9

Дене шынықтыру, АӘТД

13

-

-

-

10

Мектепалды даярлық сынып

7

3

2

2

11

Бастауыш сыныптар     (1-4)

19

-

6

13

12

Бастауыш сыныптар     (2-3)

22

4

4

14

Педагогтардың жетістіктері

Байқау деңгейлері

2018-2019 оқу жылы

2019-2020 оқу жылының 1-ші жартыжылдығы

Динамика 

Мұғалім саны 

Жүлделі орын

Мұғалім саны 

Жүлделі орын


1

Қалалық байқаулар мен қашықтық олимпиадалар

8

9

1

1

-8

2

Облыстық байқаулар мен қашықтық олимпиадалар

3

4

8

8

+4

3

Республикалық байқаулар мен қашықтық олимпиадалар

53

80

33

33

-47

Халықаралықбайқаулар мен қашықтық олимпиадалар

-

-

2

2

+2


Барлығы

64

93

44

44



№3 мектеп-лицей педагогтарының 2019-2020 оқу жылының 1-ші жартыжылдығында БАҚ беттерінде жарияланған материалдар

Кафедра атауы

Мұғалім саны

БАҚ-да жарияланған мақала саны

Мұғалім саны

Мақала саны

1

Қазақ тілі мен әдебиеті

12

2

2

2

Орыс тілі мен әдебиеті

13

3

8

3

Ағылшын тілі 

16

13

13

4

Тарих

6

2

1

5

Матаематика

17

2

6

Жаратылыстану

15

1

2

7

Өнертану

7

2

2

8

Өзін-өзі тану

34

9

Дене шынықтыру, АӘТД

13

-

-

10

Мектепалды даярлық сынып

7

-

6

11

Бастауыш сыныптар     (1-4)

19

-

-

12

Бастауыш сыныптар     (2-3)

22

3


Салыстырмалы кесте



БАҚ деңгейі

2018-2019 оқу жылы

2019-2020 оқу жылының 1-ші жартыжылдығы

Мұғалім саны

Мақала саны

Мұғалім саны

Мақала саны

1

Қалалық

1

1

-

-

2

Облыстық 

3

3

3

3

3

Республикалық 

53

59

40

41

4

Халықаралық 

5

5

-

-


Барлығы 

62

68

42

44


Ынтымақтастық келісімшарты

Іс – шара атауы

Мекеме

Жарамдығы

1

Меморандум 02.09.2019 жыл


Республикалық  «Тілтаным» ғылыми-әдістемелік орталығы

Шексіз мерзімге 

Осы бірлескен жұмыстың арқасында біраз жұмыстар атқарылды:

Дидактикалық материалдың атауы

ДМ формасы

авторлары

саны

1

«Ой-көкпар» интеллектуалдық ттапсырмалар жинағы

Оқу-әдістемелік көмекші құрал

Турекулова А.И.

Кульманова Р.С.

1

2

Оқушының грамматикалық сауаттылығын дамытуға арналған тапсырмалар жинағы

Оқу-әдістемелік көмекші құрал

Естаева С.Т.

Аширбаева Г.А.

Қуанышбекова А.

1

3

Сөз асылы

Авторлық бағдарлама

Оспанова М.А.

1

4-5

  1. Зейіндік тапсырмалар.
  2. Ертегілер елінде.

Авторлық бағдарлама

Қабланова Г.Д.

2

6

Қазақ тілі сабағында мәтін бойынша оқу сауаттылығын дамыту

Авторлық бағдарлама

Макенова Г.К. Баккараева Н.Б.

1


«Lesson Study» зерттеу сабақтары  жүргізу сапасы. Назарбаев зияткерлік мектептерінің іс-тәжірибесін енгізу мақсатында «Назарбаев зияткерлік мектебі» ДБҰҰ филиалының Педагогикалық шеберлік орталығының тренері Ш.Қ. Альтаеваның жетекшілігімен «Lesson Study» зерттеу сабақтары   жүргізілуде.  Зерттеу сыныптары болып білім сапасы төмен 6 «Е»,7 «Ж» сыныптары алынды. Бұйрық шығарылды, жоспар құрылды, 1 жартыжылдықта 7 «Ж» сыныпта сабақ өткізу жоспары орындалды, қазіргі таңда бұл фокус-топ құжаттандырумен айналысып жатыр. Аталған фокус-топ жаман жұмыс жасаған жоқ. Бұл орайда фокус-топтың модераторы Математика пәнінің мұғалімі З.О.Турткулбаеваның жауапкершілігі мен ұйымдастыру қабілеттерінің жоғарылығының арқасында жұмыс жүзеге асты. Бірақ сабақтар өз деңгейінде өткізіліп, зерттелмегендіктен осы фокус-топ 2 жартыжылдықта қайтадан зерттеу сабақтарын өткізеді деп шешілді.Ал 6 «Е» фокус-тобы  төмен дәрежеде жұмыс жасады. Фокус-топтың модераторы А.Ж.Рысқұлбеков жұмысты ұйымдастыра алмады. Сол себептен 2-ші жартыжылдықта бұл топтың жоспары қайтадан қарастырылып, қайтадан бекітіледі. 

Мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін дамытуда жобалық іс-әрекеттерді ұйымдастыру жоспарланды.

  • «Үздік педагог» жобасы жүзеге асырылуда;
  • «Үздік жас маман» - енді қолға алынды;
  • «Үздік кафедра» - жүзеге асырылуда;
  • «Үздік ашық сабақ» - жүзеге асырылуда;
  • «Үздік кабинет» - осы қаңтар айында басталады.


2019-2020 оқу жылында озат тәжірибе тарату мақсатында келесі іс-шаралар жоспарланды:

  • Математика-физика пәндерін оқытуда заманауи педагогикалық технологияларды тиімді қолдану – қалалық практикалық семинар.
  • Қоғамдық-гуманитарлық бағыттағы пәндерді оқытуда жобалаушылық-зерттеушілік жұмыстарды ұйымдастыру жолдары – қалалық практикалық семинар.
  • Бастауыш сынып сабақтарындағы ақпараттық-коммуникациялық технологияны қолданудың тиімді жолдары – қалалық практикалық семинар. 
  • Физика-математика пәндерін оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері – облыстық ғылыми-практикалық семинар.


Тақырыбы

Озат тәжірибе тарату формасы

Өткізілу мерзімі

1

·        Математика-физика пәндерін оқытуда заманауи педагогикалық технологияларды тиімді қолдану


қалалық практикалық семинар

2019 жылдың желтоқсаны

         +

2

  • Қоғамдық-гуманитарлық бағыттағы пәндерді оқытуда жобалаушылық-зерттеушілік жұмыстарды ұйымдастыру жолдары


қалалық практикалық семинар

2019 жылдың қаңтары

3

  • Бастауыш сынып сабақтарындағы ақпараттық-коммуникациялық технологияны қолданудың тиімді жолдары 


қалалық практикалық семинар

2019 жылдың

наурызы

4

  • Физика-математика пәндерін оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері 


облыстық ғылыми-практикалық семинар

2019 жылдың

наурызы


 

 

Дарынды оқушылармен жұмыс деңгейі.

Былтырғы оқу жылынан бастап, мектепішілік кіші олимпиада өткізу дәстүрге айналды. Кіші олимпиаданың өткізілу мақсаты: дарынды оқушыларды анықтау және қалалық пән олимпиадасына және тағы басқа деңгейлердегі   байқау,жарыстарға қатыстыру, дарынды балалармен қосымша дайындық жұмыстарын жасау,  олардың дамуына жағдай жасау. 

Мектепішілік кіші олимпиада өткізу сапасы

Пән  олимпиадасының атауы

Әділ-қазылар төрағалары

Қатысқан оқушылар саны

1

Қазақ тілі мен әдебиеті

Турлибекова К.А.

59

2

Орыс тілі мен әдебиеті

Ускембаева К.М.

52

3

Ағылшын тілі

Пернебаева А.К.

68

4

Тарих

Алиев С.К.

54

5

Математика

Медетбекова Г.А.

48

6

Информатика

Бекшеев Н.С.

20

7

Физика

Жумушева А.К.

14

8

Химия

Тулепбергенова У.Е.

15

9

Биология, жаратылыстану

Рыскұлбеков А.Ж.

15

10

География

Дәулет Б.Д.

17















Мектепішілік кіші олимпиада өткізу сапасының кемшіліктері:

  1. Дарынды балаларды белгілі критерийлер бойынша анықталмайды, яғни іріктеу кездейсоқ жасалынады;
  2. Дарынды оқушылармен қосымша жұмыстар жүйелі түрде жүргізілмейді;
  3. Оқушынының   бірнеше  пәннен қатыстырылуы;
  4. Кіші олимпиаданың материалдарын кафедра отырысында қарастырып, талқылап, уақытында ҒӘО-қа өткізбейді:
  5. Кіші олипиада жеңімпаздарын одан әрі қалалық пән олимпиадасына мұғалімдер дайындамайды.


Сонымен қатар, халықаралық деңгейдегі олимпиадалар мен байқауларда – 1 орын, республикалық деңгейдегі олимпиадалар мен байқауларда – 64 орын, «Дарын» РҒПО олимпиадалары мен байқауларда – орын жоқ, облыстық деңгейдегі олимпиадалар мен байқауларда – 16 орын, аудандық, қалалық деңгейдегі олимпиадалар мен байқауларда – 7 орын, мектепішілік олимпиадалар мен байқауларда – 17, барлығы – 105жүлделі орын иеленді.

2019-2020 оқу жылының 1-ші жартыжылдығында оқушылардың жетістіктері                                                                       

ДЕҢГЕЙЛЕР 

САНЫ

1

Халықаралық деңгейдегі олимпиадалар мен байқауларда 

1 орын

2

Республикалық деңгейдегі олимпиадалар мен байқауларда 

21 орын

3

«Дарын» РҒПО олимпиадалары мен байқауларда 

43 орын

4

облыстық деңгейдегі олимпиадалар мен байқауларда 

16 орын

5

аудандық/ қалалық деңгейдегі олимпиадалар мен байқауларда 

7 орын 

6

мектепішілік олимпиадалар мен байқауларда

17 орын


Барлығы 

105


Оқушылардың пәндік олимпиадада жетістігі.


2019-2020 оқу жылының пәндік олимпиадаларда оқушылар қалалық деңгейде 5 орын, облыстық деңгейде 1 орын иеленді.


Пән олимпиадасы

Жүлде

лі орын

Оқушының аты-жөні


Сыныбы

Дайындаған мұғалім саны

Кафедра атауы

1

Қазақ тілі мен әдебиеті

3 орын

Нысантай Балнұр

10

Кадирбекова Г.М.

Қазақ тілі мен әдебиеті

2

Орыс тілі мен әдебиеті

3 орын

Айдархан Ақнұр

9

Ускембаева К.М.

Орыс тілі мен әдебиеті

3

Тарих 

3 орын

Серікова Асыл

11

Алиев С.К.

Тарих

4

Физика 

3 орын

Кален Мерей

9

Баяндыбаева А.Б.

Жаратылыс

тану

5

География

2 орын

Байдосова Мереке

11

Дәулет Б.Д.

Жаратылыс

тану


Пәндік олимпиадалар


Пәнатауы

Қалалық

Облыстық

Республикалық

2018-2019

2019-2020

2018-2019

2019-2020

2018-2019

2019-2020

1

Математика 

3-ші орын






2

Химия 

3-ші орын






3

Тарих

1-ші орын

3 орын

3-ші орын




4

Қазақ тілі мен әдебиеті


3 орын 





5

Орыс тілі мен әдебиеті


3 орын





6

Физика 


3 орын





7

География


2 орын


3 орын



 

Қалалық ғылыми жоба байқауы


Пәні

Жүлде

лі орын

Оқушының аты-жөні


Сыныбы

Дайындаған мұғалімнің аты-жөні

Кафедра атауы

1

Қолданбалы математика

3 орын

Әбенова Бұлбұл

11 «Ә»

Турткулбаева З.О.

Математика-информатика

2

Математика

3 орын

Сарсенова Динара

11 «А»

Медетбекова Г.А.

Математика-информатика

3

Информатика

3 орын

Әлімқұлов Әділжан

9 «А»

Бекшеев Н.С.

Математика-информатика

4

Этномәдениет

тану

3 орын

Жолшыбекова Ақниет

9 «А»

Ботбаева М.Т.

Өнертану

5

Физика

Алғыс хат

Серікова Асыл

11 «Ә»

Жумушева А.К.

Жаратылыс

тану

6

Тарих 

Алғыс хат

Құлназар Айгерім

10 «А»

Алиев С.К.

Тарих

7

Ағылшын тілі

Алғыс хат

Қайрат Ақнұр

9 «В»

Пернебаева А.К.

Ағылшын тілі

8

Құқық негіздері

Алғыс хат

Мырзақұл Нұрзат

10 «Ә»

Андасбаев С.М.

Тарих

Қазақ тілі мен әдебиеті

Алғыс хат

Тұраров Бексұлтан

9 «Ә»

Макенова Г.К.

Қазақ тілі мен әдебиеті

 

Облыстық ғылыми жоба байқауы

Пәні

Жүлде -

лі орын

Оқушы

ның аты-жөні

Сыны

бы

Дайындаған мұғалімнің аты-жөні

Кафедра атауы

1

Қолданбалы математика

1 орын

Әбенова Бұлбұл

11 «Ә»

Турткулбаева З.О.

Математика-информатика

2

Информатика

3 орын

Әлімқұлов Әділжан

9 «А»

Бекшеев Н.С.

Математика-информатика

3

Этномәдениет

тану

3 орын

Жолшыбекова Ақниет

9 «А»

Ботбаева М.Т.

Өнертану


 

Пәні

Жүлде

лі орын

Оқушы

ның аты-жөні

Тестілеу нәтижесі

Дайындаған мұғалімнің аты-жөні

Кафедра атауы

1

Қолданбалы математика

1 орын

Әбенова Бұлбұл

66 балл

Турткулбаева З.О.

Математика-информатика

2

Информатика

3 орын

Әлімқұлов Әділжан

46 балл

Бекшеев Н.С.

Математика-информатика


 

Прокомментировать
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив